Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel | Yapısı, Cildime Etkisi, Gözlemlerim




Merhabalar :)

1 haftadır yoktum burda, bu sürede 2 3 ürün deneme evresindeydim :) Gözlemleme süreci diyelim, ancak net sonuca ulaşıp size sağlıklı fikirler vermek için şimdi yazıyorum. Hepsinin gözlemlerini sonuçlarını detaylı yazarak tek tek paylaşacağım sizlerle.

Gelelim söz konusu peeling jelimize. 1 hafta önce çok tereddüt ederek aldım bu ürünü, çünkü pek Neutrogena kullanan biri değilim. Ama tek kelimeyle BAYILDIM ! 
Ben siyah noktalar için aldım ama hem siyah noktalara hem de gözenek azaltmaya yönelik etkisini ''daha ilk kullanımdan itibaren'' gördüm, benim için bu baya etkileyiciydi. Ama yine de ürün hakkında fikirlerimi belirtmekte acele etmedim tabiki. Günlük kullanıma devam ettim ve evet BAYILMAYA da DEVAM ETTİM :)





Ambalajın üzerinde ''ilk günden itibaren siyah noktaların azalmasına yardımcı olur'' ibaresi var ve %80 yerine getiriyor diyebilirim. Sadece kendi halinde el yardımıyla peeling uygulandığında evet siyah noktaları çok derin olmasa da temizliyor, yüzü resmen arındırıyor. Ama asıl olay temizleme fırçasıyla yada süngerle uygulandığındaki sonuç! Brilliant! Harika! :) Pütür pütür olan her fondoten de altına baz da sürsem pütür pütür belli olan burun üstüm, resmen şuan pırıl pırıl ve pürüzsüz!





Ben bununla aynı hafta Nivea'nın Yüz Temizleme Fırça Seti'ni satın aldım (ayrıca detaylı postu gelecek), setin içeriğinde kendinin Nivea yıkama jeli ve arındırıcı peelingi bulunuyor aslında, ama ben onları kullanmadım ve temizleme fırçasıyla da performansını görmek için Neutrogena'yla peeling uyguladım. Ve demin de bahsettiğim gibi temizleme fırçasıyla sonuç daha derinlemesine temizlik oldu!





Ambalajın arkasındaki açıklamalar bu şekilde, yani özetle,
*Siyah Noktaların Azalmasına Yardımcı Olur;
Kremsi formülündeki arındırıcı mikro tanecikler sayesinde, tıkalı gözeneklerin, siyah noktaya sebep olan yağ ve kirden arınaraktemizlenmesini sağlar.
*Daha Az Görünen Gözenekler için;
Cildi pürüzsüzleştirir ve gözenekleri derinlemesine temizler. Günlük kullanıldığında gözeneklerin görünümü azalır.





İçindeki bu turuncu mikro taneciklerle siyah noktaları temizlemenin yanında ambalajın üzerinde ''gözenekleri küçültme ve azaltma'' etkisini görünce daha da vurulmuştum. Ve bingo! Yine daha ''ilk kullanımdan itibaren'' resmen gözeneklerin sıkıştığını farkettim. Küçüldüler, yaygın ve bol durmak yerine sıkıştılar resmen! Ayna karşısında yüzüme bakıp vay bee helal olsun deyip şaşırdığımı unutmam :)) Ve gerçekten düzenli kullanıldığında aynı gözeneklerin gitgide daha da sıkışıp küçüldüğünü kendi gözlerimle görmek en güzeliydi. Ben siyah nokta için bir ürün ararken gözenekleri de halletmiş oldum, 1 taşla 2 kuş yani :)

Benim bu peeling jele puanım 10 üzerinden 2000 :) Almaya devam ederim ben, size de tavsiye ederim ;)

Görüşmek üzere! 


12 yorum:

  1. Merhaba Neutrogena'nin bazı ürünleri gerçekten çok güzel :) bu arada blogunu takibe aldım bana da beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, ben de çok başarılı buluyorum :) Güzel blogunu bende takipteyim :*

      Sil
  2. Cok guzel bir anlatim olmus tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok güzel bir ürün.

    YanıtlaSil