EGF Ampoule Mask





Merhabalar 😊
Yine faydalı olacağını düşündüğüm bir yazıyla karşınızdayım. Egf Ampul Maskesi. Başka bir deyişle EGF (Epidermal Growth Factor) Hücre yenileyici faktörlü maske. 

HBMIC  (HangBang Mein Cosmetics) firmasına ait bir ürün. Ve ambalajında da görüldüğü üzere Gratislere özel bir ürün. Ben "hücre yenileyici" ibaresini bir de DNA'yı görünce vuruldum açıkçası ve hemen denemek istedim (çünkü biyolog olmak bunu gerektirir) 😊

"Epidermal Büyüme Faktörü; hasar görmüş cilt hücrelerini yeniden canlandırmaya, cilde nem ve besin sağlamaya yardımcı olur" açıklaması mevcut kendi ambalajında. Benim için son derece ilgi çekici. Çünkü evet cildimizi koruyoruz, nemlendiriyoruz, temizliyoruz vs ama hasar gören hücreleri yenilemeyi unutabiliyoruz ki en önemlisi bu! 

İçeriğine gelecek olursak; Su, Gliserin, Butylene Glycol, Beta-Glucan, Hyaluronic Asid, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Xanthun Gum, Panthenol, Disodium EDTA, Methylparaben, Polysorbate 80, Tocopheryl Acetate, Dipotassium Glyoyrrhizate, Portulaca Oleracea Extract, Althea Rosea Flower Extract, Nymphaea Alba Root Extract, Parfüme,  Oligopeptide-1





Ben dün akşam deneme fırsatı buldum, kendisi kağıt bir maske, 15-20 dk kadar cildinizde bekletip süre bitince maskeyi kaldırıyorsunuz ve kalan serumu yüzünüze nazikçe yediriyorsunuz. Ilk izlenim olarak ben beğendim bundan sonra da sık sık alır kullanırım. Yüzümü nemlendirdi o ayrı bir de yüzüme canlılık verdi resmen aynada baktığımda gözle görülür derecede farkettim bunu ve hoşuma gitti.  Tabiki 1 değil pek çok uygulandığında ancak gerçek sonuçlar elde edilir özellikle hücre yenileyici özelliği çok kez kullanımda kendini gösterir ki bende öyle yaparak almaya ve kullanmayı devam ederek etkisini görmeyi umuyorum ve sizlere de seve seve tavsiye ediyorum 😊

Başka bir yazımda görüşmek üzere, güzellikle ve sağlıkla kalın 😊

8 yorum: