LİLAFİX | KERATİNLİ SAÇ BAKIM MASKESİ | KERATİNLİ SAÇ BAKIM SERUMU | Yararları, kullanımı, fikirlerim ☆





LİLAFİX | KERATİNLİ SAÇ BAKIM MASKESİ | KERATİNLİ SAÇ BAKIM SERUMU


Yaklaşık 2 aydır yoktum blog yazılarımda, yoğunluk, iş, günlük koşturmacalar derken şimdi burdayım ve çoookkk güzel ürünlerle döndüm ♡

Hakkında o kadar çok şey söyleyebilirimki bunların... Ama önce bu ürünlerle nasıl tanıştığımdan bahsedeyim biraz.
13 Kasım 2016'da gerçekleşen #guzelliklerkasimdabulusuyor etkinliğimizin sponsoruydu kendileri, bambaşka bir şehirden gönderdiler kargolarını, denememiz için ♡

Yani yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Tek cümleyle özetlemem gerekirse;
BEN HAYATIMDA BÖYLE BİRŞEY GÖRMEDİM! 

Öncelikle şunu belirtmekte yarar görüyorum; bir firma ürün gönderdi diye ben o ürünü övmem, hayatımın hiçbir evresinde de yapmacık olamam zaten bu yüzden de ortamlarda en dobra en açık sözlü yani kısaca en kıl tip benimdir :) Bu yüzden memnun kalmadığım birşeyi asla sizlere tavsiye etmem. Bu da burda not olarak dursun, çünkü samimiyet önemli ♡




Ürünü ilk denediğim anı hatırlıyorum; blogger buluşmamızda bulunan, aynı ürünlerden elinde olan diğer arkadaşlarımın olduğu whatsapp grubuna "Bu neee" dedim "bu nasıl muhteşem birşey!"
Hayretler içinde kaldım çünkü duşta sadece saç maskesini kullandığım an bile çıktığımda saçlarım ellerimin arasından resmen kayıyordu!
Ve saçına çok önem veren biri olarak, onca ürün denedim onca bakım yaptım, ben hayatımda böyle bir yumuşaklık, parlaklık görmedim! Saçlarım resmen sanki duş değil de az önce çok maliyetli bir bakımdan çıkmış gibi nasılll sağlıklı görünüyor nasılll sağlıklı parlıyordu anlatamam! Duştan çıktıktan sonra üzerine bir de saç bakım serumunu sürdüm, saçımı kullandığım 2 3 gün boyunca kuruyken bile resmen saçlarım ellerimin arasından kaydı ve parıl parıldı!
Şuan her kullanımda hala aynı etki var ve benim elim artık başka ürünlere gitmiyor, resmen vazgeçemiyorum ♡


Yazının başında söylemiştim bu ürünler hakkında çok şey yazabilirim diye, öyle de olmuş baya uzun tutmuş fikirlerim :)
O zaman ürünlerin genel bilgileri ve yararları hakkında bilgilendireyim sizi biraz da.

Öncelikle Saç Bakım Maskesi'nden bahsedersek;

İçeriğindeki keratin sayesinde saç yüzeyini yeniden yapılandırmaya ve saçı güçleneirmeye yardımcı olur. Saçlara parlak ve güzel bir görünüm sağlar.


Uygulama Şekli;
Banyoda saçların uç kısmına masaj yaparak uygulayıp, 2 dk (ben 5dk bekletiyorum) bekletin ve sonra durulayın.


Saç Bakım Serumu;

Donuk, kuru ve zarar görmüş saçlar için formüle edilmiştir. Isı ve çevresel etkilerden dolayı zarar görmüş saçınızı yeniden yapılandırır. Ağırlaştırmayan bir yapısı vardır. İçeriğindeki Keratin Yağı saça pürüzsüz, ipeksi ve ışıltılı bir parlaklık kazandırır.



Uygulama Şekli;
Avucunuza bir kaç pompa alın ve hafif nemli saça güzelce eşit şekilde yedirin. Durulanmaz!
Dipnot; taramayı ve saçı açmayı da kolaylaştırıyor.


www.lilakozmetik.com sayfasından ürünleri inceleyebilir ve instagramda @lilacosmetic hesabıyla iletişime geçebilirsiniz ♡

Şimdilik benden bu kadar, yazmaya devam edeceğim, takipte kalın ♡

Instagram; kriminalbirblog

Facebook; https://m.facebook.com/kriminalbirblog/


19 yorum:

  1. Ağzına sağlık bebişim güzel bir yazı olmuş ürünleri ben de merak ettim :) evdekileri bitirince deneyeceğim <3

    YanıtlaSil
  2. ben henüz denemedim ama sen böyle yazınca kullanmaya başlayasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi başla canım başla çok seviceksin bak gör :)

      Sil
    2. Bende yeni taniştım lilafix serumla yani nasıl diyim anlatılmazya ben şahsen hayatımda böyle müthiş bişey görmedim çok uygun 18 tl fiyatı bayanlar hiç düşünmeden alın asla pişman olmamycğnz bir ürün

      Sil
  3. Herkesin ihtiyacı olan bir yazı olmuş ağzına sağlık ablacım hemen deneyeceğim❤️

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir yazı olmuş en kısa zamanda deneyeceğim :D https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. hello dear sir/madam
    I read your blog İLAFİX | KERATİNLİ SAÇ BAKIM MASKESİ | KERATİNLİ SAÇ BAKIM SERUMU | Yararları, kullanımı, fikirlerim ☆for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil