* H&M KALEM RUJLAR *


Merhaba! :)

Bugün size H&M markasının kalem rujlarını anlatmak istedim biraz. Ben görmeniz için bu 5 rengi swatch ladım. Renklerin neler olduğunu aşağıda belirteceğim.
Gelelim en önemlisi rujların yapısına. Görüldüğü gibi yumuşak ve ıslak duran, hafif ışıltılı lipgloss şeklinde rujlar hepsi. Biri hariç o da 4. renk olan ''ZINFANDEL'' Kendisi bir hayli mat bir ruj. Hatta kuru denebilecek bir kıvamda, daha dudağıma sürmeden kurutacağının hissini verdi bana tabi yine de denemek gerek.
Lipgloss kadar ıslak olanlar ise renk tonlarını vermek için 3 4 kere üstüste sürmem gerekti, ki bence fazla uğraştırıcı ve tabi tonlar hafif kaldı bana göre. Ancak koyu tonlar olursa tercih edebilirim belki bunları :/


Renk tonları şu şekildeydi;

1) CARAMEL CREAM - Yok denecek kadar silik bir tondu.
2) GOLDEN PARTY - Kırmızıya yakın, turuncumsu bir renk ve tabi belli olması için 3,4 kere üzerinden geçmek gerekiyor.
3) BONNE VIVANTE - Çok tatlı bir nude-pembe tonu ben sevdim, tercih edebilirim.
4) ZINFANDEL - Yukarıda yazdığım gibi içlerindeki tek mat ruj, kuruya yakın denebilecek durumda.
5) PAINT THE TOWN RED - Hoş bir kırmızı tonu ben sevdim, kullanabilirim severek.

Benim fikirlerim, tercihlerim, izlenimlerim bu şekildeydi. Umarım faydalı olmuştur ve beğenmişsinizdir yazımı :) Başka bir yayında görüşmek üzere o zaman, şimdilik :)

1 yorum: