Eylül Ayı Bitenler ve Fikirlerim | Toni&Guy Glamour Kuru Şampuan, Loreal Professional Absolut Repair Lipidium Serum, Pantene Argan Yağlı Elixr, Deborah Extra Ordinary 5in1 Maskara





Selam!

Kullandığım bu ürünlerin kimisini bittikçe yenilerken kimisini de bir daha almamak üzere attım.

Peki eylül ayında biten ürünlerim hangileriydi?
X Toni&Guy Glamour Kuru Şampuan
X Loreal Professional Absolut Repair Lipidium Serum  (Expert Serisi)
✔Pantene Argan Yağlı Elixr saç bakım serumu
✔Deborah Extra Ordinary 5in1 Maskara

Daha detaylı anlatımına geçmeden sembollerden bile belli ettim hangilerini tekrar tercih edip etmeyeceğimi 😊

X Toni&Guy Glamour Kuru Şampuan;


Benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Hem yüksek fiyat hem piyasaya kaliteli ürün seviyesinde girmesi ben de alırken büyük beklenti oluşturmuştu açıkçası. Kuru şampuanların işlevini bilirsiniz; yağlı yada yağlıya yakın bir saçta şampuana ve yıkamaya gerek duymadan "geçici olarak" yağdan arındırma vaad eder. Toni&Guy benim için piyasadaki diğer kuru şampuanları geçemedi kalite seviyesi Elidor'un kuru şampuanıyla eşit seviyede kaldı. Tek farkı belki Elidorun etkisi 1 gün kalırken Toni&Guy ın 2 gündür.  Önceden Elidor kullanıyorken daha iyi performansı olacağını düşünerek almıştım bunu ama asla fiyat-fayda dengesini sağlamadı benim için. O yüzden bir daha o kadar ücret verip yenilemeyeceklerim arasında kendisi.


X Loreal Professional Absolut Repair Lipidium Serum  (Expert Serisi);



Kuaförümden bu sene saç rengimi açtırma işleminden sonra profesyonel bakım olarak set halinde aldığım bir üründü. Aslında saçlarıma mutlaka uyguladığım bakim yağı birazdan da bahsedeceğim Pantene Argan yağlı. O yüzden bu ürün de benim için Pantene'i geçemedi. Yağlı etkisi haricinde ekstra herhangi bir faydasını göremedim malesef. Hatta zaten hali hazır Pantene den memnunken ona erişemedi bile. Profesyonel seri olduğuna aldanmayın derim bu da Tony&Guy gibi dolgun ücretli ama etkisiz ürünler arasında sayılır benim için artık ve tabiki tekrar yenilemeyi düşünmüyorum.


✔Pantene Argan Yağlı Elixr saç bakım serumu ;



Bittikçe yenilediğim sayılı ürünlerden kendisi.
Günlük problemler, saç şekillerdirmelere, işlemlere bağlı yıpranmış saçlar için tavsiye edilen bir ürün. Bakım yaparken aynı zamanda saçı ağırlaştırmıyor kesinlikle. Yağlı bir his bırakmıyor aksine kolay emiliyor ve yumuşacık yapıyor saçı. Canlı görünmesini sağlıyor. Ki bunu gözle görebiliyorsunuz. Argan yağının faydalarını da bilmeyen yoktur artık. Zeytinyağından daha faydalı cilde, saçlara, tırnaklara... Hem besliyor hem güçlendiriyor.
Ben her duştan sonra muhakkak nemli saçlarıma "diplere gelmeyecek şekilde" uyguluyorum bu serumu. Deniz sonrası veya kuruyken bile mutlaka kullanıyorum. Benim için yıllardır vazgeçilmez diyebilirim. Böyle bir besleyici yağ içeren bir bakım serumu arıyorsanız mutlaka Pantene Argan Yağlı Elixr'e bakmalısınız.


✔Deborah Extra Ordinary 5in1 Maskara;

Yine bittikçe yenilediğim bir ürün daha. Naylon ve mikroküreciklere sahip bir fırçası var. Inceden kalına doğru konik biçimli bir fırçası en küçük ve ince kirpikleri bile yakalıyor. Takma kirpik etkisiyle hem hacim ve yoğunluk veriyor hem de uzatıyor. Benim için en önemli özelliği ise içindeki "arap sakızı" ile kirpikleri besliyor ve güçlendiriyor ki en çok aşık olduğum özellik bu. Çünkü ciddi anlamda bu etkiyi gözlemledim o yüzden almaya devam ediyorum zaten. Kirpiklerimi besledi ve uzattı. Yoğun bir siyahlığa da sahip aynı zamanda ve hassas gözler lens kullananlar için de uygun. Yani ben almaya devam edeceğim size de özellikle tavsiye edeceğim 😊

Şimdilik benden bu kadar, umarım faydalı ve güzel bir yazı olmuştur, beğenirsiniz umarım 😊 Yeniden görüşmek üzere...

9 yorum: