H&M LİKİT FARLAR | Denedim, yorumladım, swatchladım!




Merhabalar!


Bu ara likit far furyasıdır gidiyor biliyorsunuz, herkesin elinde dilinde... Ben de merakıma yenik düşerek H&M de metalik haki rengini gördüğüm bir likit fat için mağazaya gitmiştim aslında, Wood Nymph. Ama mağazada önceliği bu gold rengine verdim; Frizzante. Kutusunda ve şişesinde rengi bej gibi dursa da çok hoş bir gold. Ne sarı ne bej tam ortası ve benim tam sevdiğim bir ton. Açıkçası bunu görünce haki rengi başka bir alışverişe bıraktım :)


              

Bendeki duruşu bu şekildeydi. Düşüncelerime gelecek olursak;

  • Yapısı ; ilk sürüldüğünde ıslak bir doku hissediyorsunuz. Tıpkı likit eyeliner gibi. Ama 2 dk içinde hemen kuruyor. * O yüzden eyeliner sürecekseniz henüz ıslakken sürmeye çalışın kuruyken çok daha zor oluyor. Ve kuru far yapısı çatlıyor.
  • Sabitliği ; Harika! Gün boyu asla kendiliğinden çıkmıyor, sürdüğünüzde nasıl sabitlendiyse öyle kalıyor. Kurumasının etkisi büyük bunda.
  • Görüntüsü ; Eğer gün içinde çok gözünüze dokunmadan duruyorsanız sürdüğünüz gibi aynı şekilde kalıyor görüntüsü. Ve aynı parlaklığıyla beraber. Ama çekiştirmek gibi kaşımak gibi vb hareketler yaptığınız an o kuru tabaka çatlıyor ve bu çatlak görüntüyü farkedebiliyorsunuz damar damar.
  • Kalıcılığı ; Çok iyi! Gün içinde çıkmıyor, son derece kalıcı. Tabiki temizleme suyu/sütü vb ile gayet basit şekilde çıkıyor.
  • Aplikatörü ; Lipgloss gibi bir aplikatör uca sahip.




İlk sürdüğümde gözümü yakıp gözyaşı içinde bıraksa da sonraki denemelerde bu bir daha olmadı ilk sefere özgü birşeydi sanırım gözlerim tepki verdi bu yabancı maddeye :) Gözlerinizde hassaslık varsa lütfen dikkat edin buna.

Ben şahsen son derece sevdim ve çok daha sık kullanırım özellikle gün içinde sabit kalışı beni benden aldı. Diğer renklerini de stoklayacağım kesin!
H&M de fiyatı 20 TL idi.




Swatchladığım diğer bazı renkleri de aşağıdaki gibi;









Bunların dışında da 1 2 renk seçeneği var, siz bir mağazaya gidip göz atın bence ;) Başka bir yazıda görüşmek üzere :)








10 yorum:

  1. Merhabalar, bloğunuzu instagram sayesinde keşfettim. Takipteyim. Bana da beklerim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekür ederim :) Ben de bakacağım hemen, sevgiler :)

      Sil
  2. Benimde yarışma sayesinde haberim oldu bloğunuzdan çok faydalı olacak benim için

    YanıtlaSil