KEUNE SHAMPOO KULLANDIM! | İzlenimlerim ve Yorumlarım



 Selam!

Bu yazımda sizlere yeni bir üründen bahsetmek istiyorum biraz. Biz Keune markası ile düzenlediğim blogger buluşmasında TShop'un öncülüğünde tanıştık, anlattılar bilgilendirdiler. Herkese ayrı ayrı saç tipine göre ürüne yönlendirdiler. Ben de kendim için olanı denemek üzere aldım. Keune şampuanda ilk önce benim dikkatimi çeken tasarımı oldu. Benim görür görmez hoşuma gitmişti çünkü daha önce pek rastlamadım böyle bir tasarıma. Belli ki üzerinde düşünülmüş uğraşılmıştı sıradanlıktan kaçınılmıştı diye düşündüm. Ve öğrendim ki bu şişelerin dizaynını George Keune tarafından bizzat tasarlanmış ve bence çok da güzel olmuş :)




Care Line logosuna gelecek olursak; Yarım daire üzerinde birbirine kesişen iki şerit saç ve saçlı deriyi sembolize ederken, aynı zamanda logo içindeki şeritlerde oluşturulan farklı renk seçenekleri de profesyonel ürünlerin kolayca tanımlanmasını sağlamaktaymış.

Birazdan da göreceğiz her saç ve saç derisi tipine göre, bu renk lacivert, sarı, kırmızı gibi çeşitler alacak.


İçeriğinde saç ve saç derisini besleyen 5 mineral var bunlar; Çinko, bakır, silisyum, magnezyum, demir.

Peki bu minerallerin özelliği ne?

  • Çinko; Yeni hücrelerin daha sağlıklı gelişmesi için gerekli olan çok önemli anti oksidan destekleyicisidir.
  • Bakır: Demirin absorbe edilmesinde ve kullanımında kilit rol oynar. Bakır aynı zamanda kükürt bağlarının keratinizasyonunda da çok önemli destek bileşendir. Saçın uzama evresinde destekleyicidir.
  • Silisyum: Kolajen ve bağ dokularının oluşumunda önemli rol oynar. Saç, cilt ve tırnakların oluşumunu kolajen ve bağ dokuları oluşturur.
  • Demir: Temel yaşam fonksiyonlarının dokularına uygun oksijenasyonu sağlaması için destek verir. Demir cildin yorgun görünümünü iyileştirir. Saçın temel yapıtaşı olan proteinini oluşturmasında ve vücudun tamamına gerekli olan oksijeni taşır. 
  • Magnezyum: Karbonhidratların, proteinler ve enerji metabolizmasının ana bileşenlerini oluşturur.  


Bu mineral kombinasyonunun amacı saçlı derinin canlandırılması, protein ve nemlendirici etkisi, pul tabakasının yatıştırılması.

Peki bu amacı gerçekleştiren çeşitler neler onlara bakalım;

**Saça yönelik bakım düzenlemesi ;

1) Vital Nutrition - Kuru, poröz ve hasarlı saçları onarır ve korur.
2) Color Brilliance - Boyalı saçlara parlaklık ve renk dayanıklılığı sağlar.


3) Absolute Volume - Normal ve ince saçlara hacim yaratır.



4) Ultimate Control - Düz yada kıvırcık, idaresi güç saçları kontrol altına alır.

5) Define Style - Her saç tipi için şekillendirici grubu.

6) Sun Sublime - – Güneşten yıpranmış, kuru ve gözenekli saç ve saçlı deri için.

**Saçlı deriye yönelik tedavi serisi;

1) Derma Exfoliating - Kepeklenmeye karşı tedavi.


2) Derma Regulating - Yağlı saç ve saçlı derinin tedavisinde.



3) Derma Activating - Zayıf saçlar ve dökülmeye karşı tedavi.



Benim önerilen şampuan saç tipime ve derime göre Derma Exfoliating oldu. Yıkadıktan sonra gözle görülür derecede bir parlaklık canlılık verdi ve yumuşacık yaptı. Üzerine bir de MilkShake köpüğü uyduladım sonuç çok güzel oldu. Ki benim gibi saçlarına çok özen gösteren, çok bakım yapan, dikkat eden biriyseniz böyle yumuşacık ve capcanlı bir sonuca bayılırsınız ki ben de saçımın o haline bayıldım o an.
Yeni ve çok fazla bilgimin olmadığı bir ürün olduğu için özellikle de saç konusunda olunca tereddütle yaklaştım açıkcası ama asla hayal kırıklığı olmadı aksine çok memnun etti.

Devam eder miyim? Evet ederim. Tavsiye ediyormuyum? Kesinlikle. O zaman danss o zaman renkk :)
Mutlaka deneyin derim ve o capcanlı görüntüyü elde ederseniz bir teşekkürünüzü alırım :)












21 yorum:

  1. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    DİR73X

    YanıtlaSil