H&M LIPGLOSS | İzlenimlerim, Yorumlarım, Tavsiyelerim



Merhaba! :)

H&M markasını hepimiz biliyoruz. Ve bence çok seviyoruz :) Giysiden, ayakkabıya çantaya, aksesuardan iç giyime, ev dekorasyonunda kozmetik alanına kadar çok geniş bir yelpazeye sahip. Ve pek çok alanda aktif olup her birinde de kaliteyi düşürmeden yapıyorlar bunu. Benim bu yüzden muhakkak tercih ettiğim markalardan biri kendisi.




Geçenlerde Caddebostan H&M'den Lipgloss'unu almıştım. Deneme fırsatım oldu. Çok uzun bir süre gerekmedi fikirlerimi söylemek için çünkü kendisi çok kısa bir sürede gösterdi kendini malesef :/

Çok memnun kalamadım ben. Kaliteli ürün mü, tabiki kaliteli. Ama sanırım daha basit bir seviyede kalmış. Üst segmentte bir ürün değil tabi. Ki zaten fiyatı 5 TL idi yanlış hatırlamıyorsam, tabi fiyatla orantılı olacak diye birşey yok her zaman ama sadece denemek için alınan bir ürün olarak kaldı bende.


Bendeki duruşu böyleydi. Çok hafif bir pembemsi renk veriyor renk kalitesi olarak. Onun dışında parıltısı güzel. Yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi hafif ışıltılar içeriyor zaten. Bunları farkedebiliyorsunuz sürünce. Benim 2 kat sürdüğüm hali bu şekildeydi. Gün içindeki hali ise çok kısa bir süre içinde 1 yada 2 saat gibi o parlaklığı yoğunluğu gidiyor dudaklarınızdan, geriye parıltıları kalıyor sadece. O rujsuz sadece parıltılı görüntü tek başına hoş olmaz haliyle, ancak altında bir ruj olursa onun üstünde kalabilir. O şekilde tercih edilebilir. Dediğim gibi basit seviyede bir Lipgloss olmuş.

Sadece çantaya atılıp 1 2 saat dışarı çıktığınızda kullanmak için yine de uygun fiyatlı bir lipgloss. Denemeyin diyemem, düşünülebilir :))



0 yorum:

Yorum Gönder