CLİNİQUE Anti-Blemish SİVİLCE KARŞITI | TEMİZLEME JELİ



Selamlar!

Bugünkü yazımda sizlere uzun zamandır deneyimlediğim, yazmak için gözlemlediğim bir üründen bahsedeceğim; Clinique Anti-Blemish sivilce karşıtı temizleme jeli.




Üstteki gibi çok avantajlı bir Clinique alışverişimde hediye olarak gelmişti bu jel bana, kağıt ambalajda görünüyordu sepette ama tüp haliyle geldi. Boyunun ufacık olduğuna bakmayın inanılmaz bereketli. Gözlemleyebilmek için sırf en az 10 gün ard arda düzenli kullandım ki normalde asla sabrım yoktur o kadar :) O yüzden çoğu düzenli kullanılması gereken ürünleri ihmalden yarıda bırakırım. Huyum kurusun napalım bende böyleyim :))


Dediğim gibi bu küçücük boy sırf gözlemlemek için 15 kullanım  + onun dışında da sürülen 10-15 kullanıma yetti. Hatta hala içinde var bile. Yalnız sadece sorunlu akneli bölgelere uyguladım. 



Gelelim etkisine, yorumuma;

1) Öncelikle evet gerçekten akneli bölgeyi kurutuyor. Bu etkinin aynısını doktorun verdiği herhangi bir akne jeli de yapıyor, o bölgeyi ve sivilceleri kurutuyor.
2) Akne jeli etkisi var yani.
3) Evet sorunlu bölgeyi kurutuyor ama en önemli nokta tam da burası bence çünkü ''GEÇİCİ'' olarak kurutuyor. 1 Gün sonra aynı bölgede aynı sorunlu sivilcelerin olduğunu görebiliyorsunuz.
4) Kokusu diğer akne jellerinde olduğu gibi çok keskin, hatta japon yapıştırıcısı gibi bir kokusu var sürerken nefesimi tutmak zorunda kalıyorum diyebilirim :/ Ama bundan kokuyla süsleyip püslenmediği, klinik bir ürün olduğu belli.
5) Bu 'geçici' etki beni tatmin etmedi açıkcası o yüzden büyük boyunu alıp denemeyi düşünmüyorum. İşte bu yüzden ufak boylar avantajlı, etkisini bilmediğimiz bir ürünün büyük boyuna 100lerce para dökmemek için. 
6) Kısaca ben bu anti-blemish temizleme jeli için şu tasviri kullanıyorum ''sivilce karşıtı, kurutucu evet ama sivilce önleyici değil) yani uzun vadede bir etkisini gözlemleyemedim.
7) Aynı kurutucu etkiyi kozmetik mağazalarında da jel olarak bulmanız mümkün. Üstelik geçici değil düzenli kullanıldığında pürüpak pürüzsüz bir cilt elde ettirenler var. Ki elimde böyle bir yüz yıkama jeli var şuan ismini anımsayamıyorum ama onun için ayrıca yazı yazacağım zaten.





Şimdilik benden bu kadar. Umarım faydalı bir yazı olmuştur :) Etkisi olur belki diye büyük boya 100lerce ücret ödemeden önce bu anti-blemishin başlangıç kiti var ufak boylarda 49 TL sanırım, onu temin edebilirsiniz, yada benim gibi alışverişinizde denemek üzere sepete hediye ekleyebilirsiniz. Böylece önce gözlemleme imkanınız olur.
Bende sonucu böyleydi, belki siz de farklı etki yapar, denemeden bilinmez :)
Teşekkürler okuduğunuz için , bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

0 yorum:

Yorum Gönder